lördag 29 augusti 2009

Farewell

Ni som känner mig vet att jag är livrädd för att flyga och får ont i magen av att bara lämna det trygga hemmet. Därför skriver jag alltid ett litet "avskedsbrev" till mina nära & kära (mamma & pappa). Tänkte skippa det i år och bara säga kort till alla jag känner Jag älskar Er. Tack för att Ni vill finnas i mitt liv.
Speciellt till mamma & pappa: Älskar Er så mycket - tack för att Ni alltid ställer upp!

Så...då blev det likadant i år iallafall.

Vi hörs om en vecka.

Take Care

2 kommentarer:

Sara sa...

Hej gumman! Ni får ha det underbart. Jag saknar dig i massor. Vi får ta och träffas när du är hemma igen. Glöm nu inte att testa Shopska salladen, för den är såå GOD. Hörs vi inte innan du åker ikväll så får ni ha det super!!! Puss å kram Sara

Sarasnaran sa...

Ha en underbar semester!!