onsdag 26 augusti 2009

Egentid

Tre dagar kvar tills vi reser. Trots min flygrädsla längtar jag enormt mycket efter att komma bort. Jag ska ta det sååå lugnt, koppla bort allt här hemma, allt som hänt det senaste året och bara rå om mig själv. Jag tar med mig mina "andra sidan" böcker, får låna Ljusets folk av Cath imorgon innan hon flyger hem till Dubai. Det här ska bli en healing trip för mig och jag ska fokusera mig på att må bättre & bli en bättre människa när jag kommer tillbaks.

I min kropp finns det ingen energi alls längre. Jag har ingen tid över för mina vänner, orkar inte prata mer i telefon ( det gör jag nog på jobb). Jag tycker inte ens det finns tid åt mig själv.

I morgon bitti ska jag ta farväl av min kära vän Katten. Kommer att sakna henne så enormt mycket, men lovar att jag ska installera Skype! Jag & Tobbe ska göra ALLT för att kunna resa till Dubai över nyår - promise!

Nu ska jag koppla av med en bok innan Tobbe kommer hem. Njuta av 30 minuters egen tid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad jag kommer sakna dig min vän. Hoppas hoppas ni kommer ner! Och ja skype måste installeras så vi kan prata! Ses im bitti darling. Puss o kram Katten