torsdag 13 augusti 2009

Det snurrar igen...

I dag går det inte särskilt bra för mig. Igen. Har varit i en svacka den senaste perioden, mest för att det snurrar i min skalle som vanligt. Nya tankar & ideér som skriker efter att bli uppfyllda. Mig i ett nötskal. Aldrig nöjd & ständigt på språng efter något bättre.

Inte när det gäller kärleken min dock. Där är jag jäääävligt nöjd måste jag säga;-)
Nu är det 1 dag kvar tills helgen sätter igång och vår kära festprisse Festival är på besök i Malmö. Som dom flesta Malmöborna så är jag inte särskilt förtjust i allt stohej men på fredag ska jag faktiskt ta mig in och käka lite med min man. Och dricka vin förstås.
Ja mamma, jag ska dricka vin igen! (Blev förresten lite halvtoppad i går när vi hade en av våra ost & rödvinskvällar) ;-)

Inga kommentarer: