tisdag 4 augusti 2009

Rebecca & Johan sjunger Karaoke
Adam, Johan & jag i vår äckellägenhet i London

Kotten och hennes underbara son Melvin


Idag fyller min älskade Kotten 32 år! Ett stort grattis till dig min vackra tjej. Igen känns det jobbigt att jag inte kan vara med och fira den, känns som mina närmsta bor kvar i Stockholm.

Veckorna rullar på och det händer tyvärr inte så mycket på veckodagarna mer än jobb. Avskyr när mitt liv blir så där inrutat och tråkigt. Måste skärpa mig!

Alla mina vänner har blivit rejält försummade, har nästan aldrig tid och ses längre.

På tordag ska vi än en gång på lägenhetsvisning - hoppas att den här känns bättre! Sen efter jobb ska jag till frisörn och bli blond(are).

Så här usel på att blogga har jag aldrig varit förr. Märker att kommentarerna minskat rejält. Förlåt - tröttna inte på mig!

Efter helgens stora kräftskiva hoppas jag att jag har en massa bilder & skvaller att komma med!
Brist på annat lägger jag upp 2 gamla bilder från London tiden. En där min älskade ängel sjunger...miss you Sippan...

Inga kommentarer: