tisdag 6 oktober 2009

What the F*** justed happend??!

Denna dagen har varit helt sinnessjuk! Vet knappt vart jag ska börja!
I går sa jag upp mig pga att jag tycker det nya provisionsystemet är oacceptabelt. När jag sa upp mig pratade jag med min teamleader samt personalansvarig. Båda två hade full förståelse.
Men idag kom VD:n (en skitunge på 26 år) och kallade in mig till samtal. Jag klargjorde anledningen till varför jag sa upp mig och detta kunde troligen inte han tolerera - utan bad mig att gå på dagen MOT FULL BETALNING månaden ut.
Jag fick en chock över hans oproffisionella beteende! Har aldrig förr blivit utskälld för att man säger upp sig. Men självklart är ingen gladare än jag att gå hemma med fullt betalt!

Nästa chock kom ca 1 timme senare då jag hade en telefonintervju och blev erbjuden en tjänst som Wealth Manager med en lön på ca 15.000 dollar dvs 107.000 svenska kronor i månaden! Han underströk även att dem flesta tjänade betydligt mer än så i bland upp till 50.000 dollar.
Fattar Ni??????????!!!! Så den 2 november ska jag träffa honom och VD:n på en kopp kaffe och vi ska sätta ett datum då min utbildning startar.

Vilken jäkla dag alltså! This was meant to be without a doubt!

1 kommentar:

Karolina Skoglund sa...

Whaaaaaattt!!?? GRATTS! Du som sa att det kanske var dåligt pröjs i Dubai!! Jag stannar nog kvar där när vi kommer och hälsar på!... även fast jag fick praktik på Stockholm City igår = )