torsdag 15 oktober 2009

I lost my numbers

Fyyyy vad kallt det är!!! I dag har varit lite av en piss dag, har köpt en mobil som inte funkade så har spenderat hela dagen med att försöka lösa det. Tillslut blev det en ny Nokia istället för Sony Ericsson. Har alltid köpt Sony Ericsson men det är ALLTID strul med dem! Tråkigt, för jag vill verkligen stödja svenska företag.

Håller på att planera en avskedsmiddag på lördag men det var lättare sagt än gjort att få ett bord...

Återkommer med mer info!

BTW - Jag har förlorat alla mina nr så snälla maila eller sms:a mig så jag har dem igen! (Har kvar Vickan, Lina Wettermarks, Caterine, Sara, Kottens och Johans!)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen,

Ja ska till helsingborg o öva hela helgen o vet inte när jag e klar så vågar inte tacka ja till middagen än=( men om jag hinner så kommer ja såklart förbi

xoxo
Blondie boy