torsdag 29 oktober 2009

2 dagar kvar

Ulla & Josefin

I dag vart det frisörn som gällde och jag är nu 1130 kr fattigare. Men men, det lär ju dröja ett tag till nästa frisörbesök misstänker jag.

Sen mötte Tobbe upp mig och jag köpte 2 pocketböcker till resan " Ängeln från ovan" och "Veronica bestämde sig för att dö". Vi gick till A Mesa och käkade underbar lunch! Christian lagade jättegod pumpa risotto och vi åt dem fantastiska ostbollarna med chili till förrätt. Sedan bjöd han på en brasiliansk efterrätt. Mmmmmmmm! Än en gång - besök A Mesa på Sallerupsvägen, min vän Christian är en riktig stjärnkock!

I kväll träffade jag Ulla (Rebeccas mamma) och JosefinRestaurang Happy.Ulla bjöd oss på jättegod mat och vin. Som alltid är det underbart att träffa henne...

Nu skriker sängen efter mig - ska upp o tvätta kl 08.00.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag försökte ringa dig i dag men kom inte fram på något nummer som är ditt. (Förstår inte, har kanske tre olika nr till dig)
Jag vill i alla fall önska dig en underbar resa, jag skriver så för jag hoppas du kommer hem någon gång:)
Även om vi inte pratar så ofta så tänker jag ofta på dig och hör genom Sara hur det e med dig!
Hälsa Tobbe
Kram Mari