tisdag 27 oktober 2009

4 dagar kvar

Puuh!
I dag har vi storstädat hela lägenheten, tömt skåp och garderober, lådor och hyllor. Vi har börjat packa och det mesta är klart.
Känns konstigt nu. I går slog det mig först - att det här är på riktigt. Har ont i magen och mår lite illa. Kan inte sova om nätterna, ligger vaken till 2- 3 .Vill bara komma i väg nu den här eviga väntan tar kål på mig!

Är väldigt stressad för stunden. Glömde helt bort att jag lovat Karin en fika och fick ställa in ytterligare en fika med Lotta. Ledsen tjejer men har så mycket som måste göras:-(

I kväll ska jag dock på födelsekalas hos Josefin som fyllde 29 år i lördags. Har aldrig riktigt träffat hennes tjejkompisar men det ska bli väldigt trevligt att lära känna lite nya människor.

I morgon kommer Sara & Benji på besök. Ska bli mysigt men jättejobbigt att säga hejdå...

torsdag ska jag till frisörn och färga håret. På kvällen ska vi träffa Ulla på en drink på Happy. Och däremellan hoppas jag att vi kan besöka Christians restaurang, A mesa en sista gång.

Fredag är det dags att tvätta allt innan resan och på kvällen har vi bokat bord på Lemongrass, hoppas vi får sällskap av Caterine & Marcus. En snabbfika med Lotta bör också klämmas in.

Sen är det lördag och då bär det i väg. Ofattbart. Och stressigt.

Inga kommentarer: