måndag 5 oktober 2009

Nu har jag sagt upp mig!

I dag har jag sagt upp mig från jobb. Det var en märklig känsla, tycker så mycket om mina kolleger. Särskilt har jag funnit tycke för lilla Lotta som kommer att vara en vän för livet. Snällare och gladare människa får man leta efter. Hon sprider så mycket positiv energi bland oss alla. Hon betyder oehört mycket för mig och jag VET att min korta tid på Erik Olsson hade en mening...

Det gjorde faktiskt ont i min mage hela dagen och det kändes som att jag svek min chef. Men men , nu finns ingen återvändo - nu kör vi bara.
Det känns som att det är jag & Tobbe mot världen! Men tro mig - det finns mycket jag kommer att sakna här hemma. Men framför oss väntar ett livs äventyr!

2 kommentarer:

Lotta H sa...

Gud vad jag kommer sakna dig men men så glad att du kommer göra den resa och vet att du kommer hem till mig igen någon dag min solstråle

Kram på dig

Vixxen sa...

YOU GO GIRL!!