onsdag 28 oktober 2009

3 dagar kvar

I dag kom Sara och hennes son Benjamin på besök, hon bjöd på lunch sen blev det en fika efteråt. Lina, Karin och Anna kom även förbi för en liten farväl kram. Jag fortsätter att förtränga att vi ska åka och låtsas som det bara är för en kort stund. Avskyr att säga hejdå. Minns när jag skulle lämna Australien - jag undvek att ta farväl till vissa människor enbart för att det var så jobbigt. Minns att jag försökte slinka undan en farväl middag med min ena chef och min favorit kollega - men dem tvingade mig praktiskt taget! Då visste jag att det antagligen var hejdå föralltid...
Men så är det inte nu! Men att säga hejdå till min älskade Sara är aldrig kul...

Jag & baby kom precis hem från Satang - har ätit vääärldens starkaste mat! Nu blir det bonde söker fru med ett glas rött...

Förlåt för att jag är dålig med bilder - det blir betydligt fler bilder och videos i vår nya blogg som har premiär på fredag!

Inga kommentarer: