söndag 25 oktober 2009

Mysig helg

Vilken mysig helg vi haft!

I går kom mina kära föräldrar på besök och dom hade en mycket trevlig överraskning till mig. Är så glad - det kom väldigt lägligt. När jag sa hejdå till mamma (pappa träffar jag igen i v) så kändes det för första gången definitivt att vi ska flytta. Det värsta jag vet är att ta farväl - och speciellt till mina föräldrar.

På kvällen hade vi avskedsmiddag hos Tobbes föräldrar. Min älskling lagade jättegod mat! Oxfilé med rotfrukter & chevreost. Murkelsås & rödvinssås. Underbart!
Det var en väldigt lyckad kväll med lekar och vin. Sedan begav vi oss vidare tillsammans med Sofie & Johan till en fest hemma hos Vickan kille Kalle. Mycket trevligt. Så många underbara människor jag kommer att sakna... Så många jag önskar jag hade spenderat mer tid med...

I dag var vi och käkade på A Mesa - min gamla vän Christian har öppnat Malmös första brasilianska restaurang vid Värnhem. Det var väldigt trevligt att träffa honom igen, han har bott utomlands i flera år så det var ett tag sedan vi sågs. Maten var väldigt god och billig! Rekomenderar Er verkligen att gå dit. Läs mer på www.amesa.se

Inga kommentarer: