onsdag 27 augusti 2008

Ösregn & Hitler

Min dag började skitdåligt- ös regn och jag hade glömt mitt paraply. Sitter fortfarande med dyngsura dojor och huttrar. Jag ringde min kära pojkvän för lite uppmuntran och han påminde mig om att vi åker till solen redan imorgon!Tjoooooohooo! Fy fan vad skönt det ska bli. Sista dagen på jobb idag. Niiiiiiceee.

Så om 2 timmar slutar jag, då ska jag möta upp min baby, växla pengar, inhandla det sista och sen hem och packa & ladda ner musik. Sen ska jag bara njuta av min älskade resten av kvällen.Mmmmm. Och för övrigt så är idag en väldigt speciell dag för oss, kan tyvärr inte berätta mer än så, men det är det iaf! Så man kan säga att vi ska "fira".Hela natten lång... Hehehe.

Tyvärr är jag sjukt flygrädd så det är lite med blandade känslor jag ser framemot att resa imorrn. Gode Gud, låt oss överleva. Please.

En annan sak som gör mig superglad är att den äckliga Tyskan blev dömd till livstid. Har Ni sett bilder på henne? Skrämmande, iskalla kvinna. Känns som att hon hån ler på alla bilder.
Vad är det för fel på den Tyska och Österrikiska befolkningen? Det händer fan många jävla skumma saker där nere alltså. Kannibaler, låsa in folk i källaren i 24 år, mörda 2 barn, kidnappningar, ännu mer låsa in folk i små utrymmen...
Det måste vila en sorts förbannelse över dem länderna.
Och minns Ni flygolyckan för typ 6 år sedan?! Två plan krockade i luften , lik regnade ner från himlen. Gissa vart? Mellan Tyskland & Österrike såklart!
Jag säger det, det vilar en förbannelse där. Och jag skyller ALLT på Hitler! Så det så!

Inga kommentarer: