tisdag 26 augusti 2008

Några (realistiska) saker jag vill göra innan jag dör:





Bli framgångsrik i mitt yrke (kanske inte just inom Telia dock)


Besöka ALLA länder i hela världen (vet inte om det är så realistiskt men...)


Gifta mig (endast en gång såklart och med Tobbe såklart:-))


Köra snö scooter


Vara husägare


Starta eget


Skriva en bok


Äga en liten vingård där jag får tillverka mitt eget vin


Tjäna en ihop en miljon


Designa smycken


Rita och inreda mitt eget hus


Få vara hjältinna (kanske rädda någon) (konstigt, jag vet)


Få mitt körkort


Köpa vilken bil jag vill ha


Vara volentär och kanske lära barn läsa & skriva


Jobba på ett katthem


Skaffa familj (är fortfarande inte helt säker på det...)


Lära mig sjunga


Måla en tavla


Lära mig spela piano


Få jobba på en mode tidning


Lära mig fotografera


....Men viktigast av allt - Få vara lycklig med Tobbe i resten av mitt liv!

Inga kommentarer: