tisdag 19 augusti 2008

Legging är INGEN party-outfit




Usch vad jag avskyr leggings. När ska folk sluta upp med att traska runt i dem?

Leggins är den nya joggingbrallan. (Fast joggingbrallan är fan så mycket sexigare) Det är ok att träna i leggings - men håll dem borta från dansgolvet!


Och ännu värre; Bältet under brösten.


Och lägg till lite hårextensions till det, så kräks jag!


Jag köpte faktiskt en alternativ outfit till leggings för någon vecka sedan. Svarta tights i spandex, som går hela vägen ner till anklarna ( så mycket snyggare), en vit skjorta/tunika med en stor svart sjal till det som jag band i midjan. Och självklart; ett par svarta högklackade skor till det. Voilá!


Men om jag ska vara helt ärlig så kommer jag nog aldrig mer att använda den där outfitten...Klänning är min absoluta party favorit!

Här är några bilder på 3 olika favoriter jag bara måste ha nuuuu. Alla från ASOS såklart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska berätta att leggings är för oss som inte berikats med en kropp som du:)

Vi kan ha dem, tro att vi är fina och slippa visa benen och om vi har svarta kan man tro att vi är smalare än vi e!!! Så det så!!!

Mvh Mari i svarta leggings

Anonym sa...

Jag kan inte leva utan mina leggings..

LaZandrita sa...

Leggings är verkligen ingen outfit för party!! Visa benen e party ;)

Anonym sa...

Visa benen e party om du har fina ben, eller åtminstone OK ben, så att du trivs och utstrålar självkänsla. Men det finns ju massooor av alternativ till leggings. Dels, som jessie säger, "leggings" som går till fotknölarna (finns ett par jättefinna på Monki för ett par hundralappar) och dels "gymnastiktajtsen", som har en ögla för foten, kan se riktigt snyggt ut med ett par höga pums som bryter av... men skippa de klassiska leggingsen för guds skull! = )