fredag 15 augusti 2008

Sen i utvecklingen


Mitt första blogginlägg. Jag har döpt min blogg till ”Det snurrar i min skalle” av den enkla anledningen att det verkligen snurrar i min skalle. Det har det alltid gjort. Mer eller mindre. Just nu är det tur nog mindre tror jag. Jag har alltid varit en väldigt förvirrad flicka, jag har flyttat runt 18 gånger, bytat jobb trillioner gånger. Så fort jag fått någon motgång så har jag flyttat. Till annat land, stad, eller till en ny lägenhet. Sån var jag. Men inte nu längre. Nä! För nu är jag vuxen.

Nu bor jag i en liten etta med min väldigt nya pojkvän. Vi har bara varit tillsammans i lite mer än en månad, men bor redan ihop. Galet jag vet! Har alltid sagt att jag måste vara tillsammans med min kille i MINST 1 år innan vi flyttar ihop. Men så blev det inte. Och lycklig är jag för det!
Jag är så kär i honom att jag tror jag kolar vippen snart! Längtar efter honom precis hela tiden, räcker att han bara står i duchen eller något. Detta låter som en klisché men jag har faktiskt aldrig känt så här förut. Det är sant. Inte vad jag minns åtminstone.

Vi ska snart åka till Turkiet, det ska bli helt underbart! Längtar jättemycket. Det blir faktiskt min första ”pojkvän/flickvän” semester. Gud jag är så sen med allt! 29 år & har aldrig förut åkt på Love semester, har aldrig förut varit sambo med en kille. Nåja, bättre sent än aldrig. Vill tro att det är för att jag väntat på den rätte & inte funnit honom förrän nu :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad jag är glad för din skull!!!!!!! jag saknar dig massor, men på något sätt har malmö kommit att bli så långt bort just nu när det händer så mycket annat... men jag tänker väldigt ofta på dig och hur kul vi har haft:) kram på dig min älskade vän!